Nethome – Αντιμετώπιση προβλημάτων
Προϋποθέσεις για την σωστή λειτουργία του Wifi module
- Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τον σωστό κωδικό του ασύρματου δικτύου σας.
- Βεβαιωθείτε ότι το router/modem λειτουργεί σωστά.
- Βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία αυτόματης διευθυνσιοδότησης (DHCP) του modem/router είναι ενεργή.
- Σε περίπτωση που υπάρχει Firewall στο δίκτυο σας ανοίξτε τις παρακάτω πόρτες: TCP/28870, UDP/53 (DNS)
Πως λειτουργεί η διαδικασία εγκατάστασης του Wifi module;
Αρχικά ενεργοποιείτε την “AP” λειτουργία στην κλιματιστική μονάδα. Αυτό σημαίνει ότι η μονάδα λειτουργεί πλέον ως Access Point (ως ένα ασύρματο modem/router). Δημιουργείτε έναν λογαριασμό στο Nethome Plus στον οποίο δεσμεύετε την κλιματιστική μονάδα, έτσι ώστε να μπορέσετε να τη διαχειριστείτε και εκτός σπιτιού. Έπειτα συνδέετε την μονάδα με το ασύρματο δίκτυο του σπιτιού σας έτσι ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο internet μέσω του router/modem.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Wifi module σε άλλη συμβατή κλιματιστική μονάδα;
Ναι, μπορείτε.
Μπορώ να διαχειριστώ την κλιματιστική μου μονάδα από 2 συσκευές ταυτόχρονα;
Ναι, μπορείτε.
Μπορώ να διαχειριστώ την κλιματιστική μου μονάδα από 2 διαφορετικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα;
Όχι.
Μπορώ να διαχειρίζομαι περισσότερες από 1 κλιματιστική μονάδα από τον ίδιο λογαριασμό;
Ναι, μπορείτε.
Εάν αλλάξω κινητό/ταμπλέτα, πρέπει να ακολουθήσω όλη τη διαδικασία εγκατάστασης από την αρχή;
Όχι, αρκεί να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Nethome Plus στη νέα συσκευή σας και να εισάγετε το Username και Password που είχατε δημιουργήσει.
Χρειάζομαι στατική διεύθυνση (IP) στο Internet;
Όχι, η εφαρμογή λειτουργεί και με δυναμική διεύθυνση.
Η ένδειξη “AP” δεν εμφανίζεται στο πάνελ της κλιματιστικής μονάδας όταν πατάω 7 φορές το πλήκτρο “LED”
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε θέσει σε λειτουργία την κλιματιστική μονάδα (από το πλήκτρο ON/OFF του χειριστηρίου)
Λαμβάνω το μύνημα “Connecting Hotspot failure” κατά τη διαδικασία της εγκατάστασης της κλιματιστικής μονάδας
Ο κωδικός του wifi δικτύου είναι λανθασμένος. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι τον συμπληρώνετε σωστά.
Κάνω αναζήτηση της εφαρμογής Nethome Plus στο App Store από το iPad μου αλλά δεν μπορώ να την βρω.
Στα στοιχεία της αναζήτησης (επάνω αριστερά) επιλέγετε “iPhone Only” όπως στο παράδειγμα
Έχω χάσει την λευκή ετικέτα με το QR Code του Wifi module.
Μπορείτε να σκανάρετε το QR Code που υπάρχει επάνω στο Wifi module
Δεν μπορώ να λειτουργήσω την κλιματιστική μονάδα εκτός σπιτιού, η συσκευή βρίσκεται σε κατάσταση Offline.
- Βεβαιωθείτε ότι η κλιματιστική μονάδα είναι στο ρεύμα.
- Η μονάδα δεν έλαβε την εντολή από την εφαρμογή Nethome Plus, δοκιμάστε ξανά.
- Μετακινείστε το router/modem έτσι ώστε η κλιματιστική μονάδα να βρίσκεται εντός της εμβέλειας του ασύρματου δικτύου.
- Το router/modem στο σπίτι δεν έχει σύνδεση με το Internet.
- Αποσυνδέστε την κλιματιστική μονάδα από το ρεύμα για 10 δευτερόλεπτα και επανασυνδέστε την.
Όταν σκανάρω το QR Code εμφανίζεται το μήνυμα: “QR Code is illegal!”.
Βεβαιωθείτε ότι σκανάρετε την σωστή ετικέτα με το QR Code (είναι η λευκή ετικέτα που βρίσκεται στη συσκευασία του wifi module).
Όταν σκανάρω το QR Code δεν γίνεται τίποτα.
Η κλιματιστική μονάδα δεν βρίσκεται σε κατάσταση "AP". Αποσυνδέστε το κλιματιστικό από το ρεύμα, περιμένετε 10 δευτερόλεπτα, επανασυνδέστε το και πιέστε επανειλημμένα 7 φορές το κουμπί "LED" του χειριστηρίου μέχρι να αναβοσβήσει η ένδειξη "AP" στην πρόσοψη της μονάδας. Κατόπιν, ξεκινήστε την διαδικασία εγκατάστασης από την αρχή.
Έχω ξεχάσει το password μου
Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής Nethome Plus επιλέγξτε (κάτω δεξιά) “Forgot Password?” και κατόπιν επιλέξτε “Send retrieve password email”
Δεν μου έχει έρθει το email επιβεβαίωσης δημιουργίας του λογαριασμού μου”.
- Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής Nethome Plus επιλέγξτε (κάτω δεξιά) “Forgot Password?” και κατόπιν επιλέξτε “Resend Activation email”
- Ελέγξτε εάν το email έχει πάει στον φάκελο της ανεπιθύμητης(SPAM) αλληλογραφίας.